2012. december 6., csütörtök

Bemutatkozás

Üdvözlöm festőblogomon! 34 éves amatőr miskolci grafikus, illusztrátor, festő vagyok. Még a középiskolai időkben tanultam pár évet képzőművészet terén,majd autodidakta módon fejleszettem tovább eme képességem. Csak hobbi szintjén foglalkoztam a rajzolással, festéssel, mígnem fel nem töltöttem pár képem az akkori art-rpg.hu oldalra, és ennek hála találkozhattam mesteremmel és örök barátommal Maxxal, aki újra lökést adott ezen a területen, míg végre rájöttem hiába is kerülgetem a forró kását mégiscsak egy "hülye művész" vagyok :) , ahogy ő mondta...

Olajjal csak az elmúlt pár évben kezdtem el újra foglalkozni, köszönhetően a digitális festésben megtanultaknak. Utam a festésben egyre tisztulni látszik. Nem akarok semmiféle ma divatos irányzatnak megfelelni. Szeretnék adni képeimmel, valami jót, valami érzést, valami varázst, valami gondolatindítót. Irányvonalam a klasszikus ábrázolási mód, egy kis szimbolizmussal, misztikummal, fantasyvel  ötvözve.
Szívesen veszek bármiféle kezdeményezést arra lehetőséget biztosítva hogy végre a világ elé tárhassam alkotásaimat, szívem mélyén bízva hogy majd másnak is ösztönzőleg hat.


" léptedért lettem:
utad vagyok - célod nem
Lassan fuss rajtam."
[Fodor Ákos- Ima]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése